Algemene voorwaarden

Zonder de noodzakelijke voorwaarden te noemen is het niet mogelijk een webshop te runnen. Vandaar dat ook blaag! de nodige voorwaarden moet scheppen om tot een goede verkoop over te gaan.

1. Via de winkelwagen, of via het contactformulier op website van blaag! geeft u aan welke product, of welke producten u wilt bestellen.

2. De verkoop van producten verloopt op aanvraag van binnenkomst. Omdat blaag! veel unieke producten verkoopt, kan het voorkomen dat er tegelijkertijd twee dezelfde bestellingen binnenkomen. Blaag! past dan de regel toe ‘wie het eerst komt, wie het eerst maalt’. Er zal daarna contact worden opgenomen met de tweede koper om door te nemen of er toch aan de wens kan worden voldaan door alsnog een product uit te kiezen of te laten maken.

3. Alhoewel blaag! er naar streeft de kleuren op de foto’s zo goed mogelijk naar de werkelijkheid op de website te zetten, kan het zijn dat de ‘echte’ kleur toch iets afwijkt van de kleur op het scherm.

4. Blaag! streeft ernaar om binnen 48 uur na betaling van de aanvraag de aankoop te verzenden (Dit kan alleen bij producten die op voorraad zijn). Als dit wegens omstandigheden niet mogelijk is, wordt u daarvan zo spoedig mogelijk op de hoogte gesteld. U krijgt dan de mogelijkheid uw aankoop kosteloos te annuleren.

5. Producten die niet op voorraad zijn, en dus speciaal voor u gemaakt gaan worden, hebben een levertijd van 7 werkdagen. We zullen u dit van te voren kenbaar maken.

6. Nadat er tot betaling is over gegaan is het mogelijk voor blaag! om het product terug te nemen, mits daar een reden toe is. Neem hiervoor contact op met blaag!
Producten met een persoonlijk tintje (naam van het kind, geboortedatum e.d.) kunnen niet worden terug genomen door blaag!

7. Mocht u al betaald hebben en het product wat u hebt besteld is onverhoopt niet meer voorradig dan kunt u iets anders uitzoeken óf uw geld teruggestort krijgen.

8. De verzending van blaag! producten verloopt via PostNL. Hierdoor is het niet mogelijk blaag! verantwoordelijk te stellen van het zoekraken van poststukken of het eventueel beschadigd laten aankomen van poststukken. Uiteraard zorgt blaag! ervoor dat uw aankoop zo goed mogelijk wordt verpakt om de kans op beschadigingen zo klein mogelijk te maken.

9. Als een product van blaag! onverhoopt kapot gaat tijdens het gebruik, is het niet mogelijk de schade te verhalen op blaag! Dit komt omdat het niet duidelijk zal zijn of het kapot gaan te maken heeft met een foutje in de productie of door onzorgvuldig gebruik.

10. De verzendkosten zijn voor de koper en komen bovenop het aankoopbedrag.

11. Betaling van de producten van blaag! geschiedt altijd voorafgaande aan de verzending. U dient het te betalen bedrag (inclusief verzendkosten) over te maken. Wanneer blaag! het geld binnen heeft zal er tot verzending worden overgegaan.